zondag 25 juni 2017

PIOEN ROZEN KRANS




Pioen rozen


zou er iemand zijn die ze niet graag ziet
Dat kan ik me bijna niet voorstellen

ik heb er een aantal in de tuin staan

maar ik koop ze ook regelmatig

bij een van mijn blog vriendinnen
zag ik een krans gemaakt met alleen pioenrozen
en dat ook nog eens uit eigen tuin tuin

Wow

helaas lukte dat bij mij niet
dus heb ik de krans opgevuld met vrouwenmantel
( Alchemilla Mollis ) ook mooi

Pfingstrosen
gibt es jemand der sie nicht mag
Ich kann es mir kaum vorstellen

Ich habe einige im Garten
aber ich kaufe sie auch regelmäßig

einem meiner Blog-Freunde
hat einen Kranz mit nur Pfingstrosen gemacht
und alles aus ihre eigene Garten
Wie schön
Leider hatte Ich nicht so viele
So füllte ich den Ring mit Frauenmantel
(Alchemilla mollis)
auch schön


De allermooiste die in mijn tuin staat
heb ik in de herfst helaas
moeten verplanten

ja en dan heb je helaas niet meteen bloemen
misschien volgend jaar weer
laten we dat hopen


Die aller schönste Pfingstrose in meinem Garten
habe ich leider im Herbst ein neue Platz geben müssen

Ja und dann gibt es leider nicht sofort Blumen
vielleicht im nächsten Jahr
Ich hoffe es

15 opmerkingen:

  1. Bei mir wachsen Frauenmantel und Päonien auch neben einander.... Das sieht immer ganz fantastisch aus! Der Kranz ist wirklich zauberhaft!
    Herzlichst
    yase

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook weg van. Vaak geplant maar nada noppes. Daarom koop ik ze regelmatig. Prachtige kransen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn pioenrozen toch prachtig en zo speciaal.
    De krans met de rozen en de vrouwenmantel is wel heel erg mooi.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige krans maar hoe kan het anders met zo'n mooie bloemen ...
    Je moet er beslist eens een paar drogen want het resultaat is subliem ...
    Fijne maandag en start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken niemand die zulke mooie kransen maakt als jij. Gaat alles goed bij jullie? Nog op vakantie? liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Thea,
    Deine Pfingstrosen sind wunderschön und der Kranz ist ein Traum!
    Hab eine wunderschöne neue Woche!
    ♥ Allerliebste Grüße,Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea, wat zijn ze mooi.Prachtg om te zien.groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi!Leuk zo in een krans verwerkt in combi met de mooie vrouwenmantel. Wij hadden dit jaar een slechte oogst van eigen tuin, helaas. Dus dan maar kopen. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn pioenrozen he?
    daar word je vrolijk van zon', mooie krans!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Thea,

    Wat laat je ons weer meegenieten van deze PRACHTIGE krans,
    vind de combinatie met de vrouwenmantel ook zeer geslaagd.
    Zelf ben ik ook verliefd op deze bloemen en verbaas me telkens
    weer dat er uit die kleine harde bolletjes zulke prachtige bloemen
    tevoorschijn komen. Zo teer al die ragfijne laagjes over elkaar heen,
    je blijft er gewoon naar kijken zo mooi.

    Ze staan ook heel erg mooi in die witte aardewerken kan, SUPER!!!

    Geniet van een fijne week.....

    liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige bloem de pioenroos.
    En wat is je krans mooi geworden.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige krans, ik heb zowel de vrouwenmantel als pioenen in m'n tuin...maar de pioenen zijn helaas alweer weg. Verpoten houden ze echt niet van, heeft bij wel eens 5 jaar geduurd voor er eentje weer bloemen had. Nu laat ik ze maar zoveel mogelijk met rust, haha. Hopelijk duurt het bij jouw pioenen niet zo lang...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De krans is prachtig zo met de vrouwenmantel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie krans. En wat zijn het toch prachtige bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥